czwartek, 25 czerwca 2015

TAKE A SMILE

Trudno było mi wymyślić o czym dzisiaj dla Was napisać. To kolejny wpis z blogowego wyzwania (pomińmy fakt, że jestem do tyłu z pisaniem), a ja nie wiem co napisać. Słabo. Myśl, myśl, myśl.

Wczoraj były wyniki I części egzaminów na ASP i niestety nie przeszłam dalej - grunt to być pierwszą pod kreską. 4 punkty, głupie 4 punkty. Ech. Z drugiej strony to wydarzenie natchnęło mnie o czym mogę napisać.

Przed Wami PRAKTYCZNE SPOSOBY NA POPRAWĘ HUMORU :)

1. zjedz (lub jeszcze lepiej ugotuj) coś, co najbardziej lubisz - czekolada (co tam niech będzie cała tabliczka), owoce, ciasto, przygotowywanie pomoże oderwać Ci myśli od ponurych spraw

2. obejrzyj film - w moim wypadku są to jakieś głupie filmy, na których zwykle płaczę ze śmiechu, odmóżdżenie murowane, czasem wybieram też bajki, happy end pozytywnie wpływa na człowieka

3. spotkaj się z przyjaciółmi - kiedy mam doła to dzwonię do przyjaciółek i od razu humor lepszy

4. zrób domowe spa - nie ważne czy masz w domu wannę czy prysznic, kąpiel zawsze pomaga nam się rozluźnić i zmyć wszystko, co złe, zrób pilling/ maseczkę czy co tam lubisz i pomaluj paznokcie ulubionym lakierem

5. stań przed lustrem, unieś lewy kącik ust, teraz prawy kącik ust i gotowe! - teraz tylko utrzymuj ten uśmiech na twarzy przez resztę dnia!

Dodalibyście coś do tej listy? Jakie są Wasze sposoby na poprawę humoru?
Post powstał w ramach wyzwania 5 dni do lepszego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz