piątek, 2 stycznia 2015

GOODBYE 2014, HELLO 2015...




Dzisiaj krótko niestety, ale treściwie, bo będzie moje małe podsumowanie 2014 roku :) Rok to 12 miesięcy, 53 tygodnie, 365 dni, 8760 godzin… Innymi słowy mnóstwo czasu. Kiedy kończy się jeden rok i zaczyna kolejny warto się na chwilę zatrzymać i zadumać, co było, co będzie…

2014 przyniósł w moim życiu wiele zmian poczynając od ukończenia 18 lat, na założeniu bloga kończąc. Zakochałam się, poznałam trudy pracy, zwiedziłam kawałek świata… Mogłabym tak dłużej wymieniać i wymieniać, ale jak to mówią to, co było już nie wróci. Teraz mamy nowy rok, przed nami nowe przygody, wyzwania, radości i smutki, więc trzeba wziąć się w garść i stawić czoło temu, co przyniesie nam los…


Może to banalne, ale zachęcam do spisania postanowień noworocznych. Wśród moich znalazło się m. in. zrobienie prawa jazdy, systematyczne prowadzenie bloga, schudnięcie i nie poddawanie się nigdy :) Trzymajcie kciuki by mi się udało i zastanówcie się, co Wy byście chcieli zmienić w swoim życiu, osiągnąć lub nauczyć przez ten rok :) Dla mnie to motywujące. Poniżej stworzona przeze mnie grafika do wypełnienia :)


Przy okazji polecam wyzwanie książkowe czy filmowe stworzone przez amelinową, autorkę bloga amelinowa.blogspot.com. 



Moim zdaniem to super sposób zmotywowania się do czytania,  czy ogląda jak również świetna pomoc dla tych, którzy tak jak ja często mają problem z tym co przeczytać albo kochają filmy :) O moich postępach na pewno będę się chwalić i pisać recenzję :D

Korzystając z okazji chciałabym życzyć Wam szczęśliwego Nowego Roku, niech będzie lepszy od poprzedniego, przyniesie wiele radości i siły do spełniania marzeń i robienia tego, co się kocha :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz