sobota, 18 października 2014

POCZĄTKI BYWAJĄ TRUDNE…

Witaj Przybyszu! 
Albo może lepiej - Pozdrawiam Cię Zbłąkany Wędrowcze!
Nie, też nie tak. Może po prostu:
 
Cześć Człowieku Czytający Mojego Bloga! :)

Skoro oficjalne powitanie mamy za sobą przyszła pora na... (tam da dam):

Pierwsze zdanie pierwszego wpisu.

Uff to było trudne, teraz będzie już tylko lepiej :) Chyba każdy zna to uczucie, że nie potrafi zacząć, a jak już zacznie to jest z górki :)
Dosyć długo zbierałam się z myślą, by założyć bloga, ale powstrzymywała mnie niemoc napisania początku. Bo niby o tylu rzeczach chciałoby się napisać, ale co wybrać, od czego zacząć?
Może nie jest to idealny pierwszy post, ale pierwsze lody przełamane :) Nie wiem jak długo będę miała wenę do pisania albo czy znajdzie się ktoś, kto będzie czytał moje wypociny, ale na razie jestem optymistycznie nastawiona do kolejnych wpisów.
Na dzisiaj chyba wystarczy. Odmeldowuję się :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz